Оволодіння основами логіки у процесі навчання в другому класі |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
1.1. Мислення як пізнавальний процес. Види мислення та їх особливості
1.2. Особливості розвитку логічного мислення
1.3. Проблема розвитку мислення в процесі навчання
1.4. Шляхи і засоби розвитку логічного мислення
1.5. Методика використання інтелектуальних завдань на уроках математики в початковій школі
1.5.1. Прийоми і методи формування логічного мислення засобами математики
1.5.2. Класифікація інтелектуальних завдань для розвитку логічного мислення молодших школярів
1.5.3. Організація різних форм роботи з інтелектуальними завданнями
1.5.4. Методики, спрямовані на визначення ступеня оволодіння логічними операціями мислення молодших школярів
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1. Аналіз роботи школи з розвитку логічного мислення
2.2. Проведення уроків математики з використанням методів та прийомів для розвитку логічного мислення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання математики
|