Наочність і її використання в процесі вивчення математики в початкових класах |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи використання засобів наочності в процесі вивчення математики в початкових класах
1.1. Наукові підходи до проблеми використання наочності в освітньому процесі початкової школи
1.2. Роль та значення наочності при вивченні шкільного курсу математики
РОЗДІЛ 2. Методика використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах
2.1. Засоби наочності в системі засобів навчання математики в початкових класах
2.2. Методика використання мультимедіа в процесі вивчення математики як електронний засіб реалізації принципу наочності
РОЗДІЛ 3. Моделювання та експериментальна перевірка умов активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики засобами наочності
3.1. Діагностика стану сформованості пізнавальної діяльності учнів
3.2. Розвивальна програма з активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобами наочності
3.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання математики
|