Технології соціально-педагогічної діяльності з дітьми, що мають функціональні обмеження |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБМЕЖЕННЯ
1.1. Історія соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями
1.2. Особливості соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку
РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
2.1. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми, що мають функціональні обмеження
2.2. Особливості роботи соціального педагога з батьками, які виховують дитину-інваліда
2.3. Дослідження проблем сімей, що виховують дітей-інвалідів та вивчення ставлення до інклюзивного навчання
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Дефектології
|