Самопідготовка у школі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах
1.2. Основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОПІДГОТОВКИ У ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
2.1. Форми організації освітньої діяльності учнів в процесі самопідготовки
2.2. Організація керівництва самопідготовкою дітей із ТПМ
2.3. Методичні рекомендації з проблеми створення оптимальних психолого-педагогічних умов для самопідготовки учнів із ТПМ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Дефектології
|