Порушення читання і письма |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Сучасні наукові підходи до вивчення дитячої дисграфії та дислексії
1.2. Фактори, що вливають на виникнення труднощів та порушень формування писемного мовлення у молодших школярів
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Симптомологічний підхід до діагностики дисграфій у молодших школярів
2.2. Методика організації логопедичної корекції з учнями, які мають порушення писемного мовлення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Дефектології
|