Попередження порушень читання та письма у дітей старшого дошкільного віку |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Сучасні наукові підходи до вивчення дитячої дисграфії та дислексії
1.2. Типові фактори, які можуть спричинити виникнення порушень писемного мовлення
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИЯВЛЕННЯ СЕРЕД ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ "ГРУПИ РИЗИКУ" ВІДНОСНО МОЖЛИВОГО РОЗВИТКУ ДИСГРАФІЇ
2.1. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій у дітей старшого дошкільного віку
2.2. Особливості організації логопедичної корекції з дітьми, які мають порушення писемного мовлення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Дефектології
|