Особливості розвитку здатності до словотвору у дітей із ЗНМ |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО СЛОВОТВОРУ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ
1.1. Наукові підходи до проблеми мовленнєвої патології
1.2. Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку із ЗНМ
1.3. Педагогічні умови корекції словотвору у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З КОРЕКЦІЇ СЛОВОТВОРУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ
2.1. Діагностика наявного стану сформованості словотвору у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку словотвору
2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Дефектології
|