Формування в молодших школярів поняття НЕЖИВА ПРИРОДА в процесі навчання природознавства |
Зміст Вступ Розділ І. Психолого-педагогічні основи початкового навчання природознавства в початкових класах Розділ ІІ. Дидактичні умови формування поняття “нежива природа” в учнів початкових класів 2.1. Суть поняття як форми знань 2.2. Теоретичні основи формування понять у молодших школярів та особливості засвоєння їх учнями 2.3. Здійснення системно-структурного аналізу змісту природничого матеріалу 2.4. Дотримання поетапності формування природничих понять 2.5. Використання міжпредметних зв'язків у формуванні природничих понять Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 27 Курсові роботи з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |