Використання інноваційних технологій навчання іноземної мови дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РАННЬОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
1.1. Проблема раннього навчання дітей іноземній мові у різноманітних наукових підходах
1.2. Психолого-педагогічні умови навчання дошкільників іноземній мові
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.2. Методика формування рецептивних лексичних навичок у дітей дошкільного віку на основі автентичних джерел
2.1.1. Використання педагогічного потенціалу фольклору при навчанні іноземній мові
2.1.2. Методика використання віршів, приказок та прислів’їв на заняттях англійської мови
2.1.3. Скоромовки на заняттях англійської мови як засіб вироблення в дітей навички правильної вимови
2.2. Ефективні методи та прийоми використання музичного матеріалу і драматизації у дошкільному навчанні іноземної мови
2.2.1. Методика використання музики на заняттях
2.2.2. Методика використання драматизації на заняттях
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
3.1. Система вправ і завдань у навчанні дошкільників читання англійською мовою
3.2. Експериментальна перевірка запропонованої методики
Висновки до розділу 3
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 115 Дипломні роботи з Методики викладання іноземної мови
|