Попередження порушення мовлення у дошкільників засобами сімейного виховання |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ У ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах
1.2. Класифікація порушень мовленнєвого розвитку: сучасний стан, протиріччя та шляхи їх усунення
1.3. Причини порушення мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
2.1. Психолого-педагогічні аспекти профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку
2.2. Раннє виявлення і основні напрями профілактики мовленнєвих порушень в перші роки життя дитини
2.3. Участь логопеда у підвищенні рівня мовленнєвого аспекту педагогічної культури батьків
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПОПЕРЕДЖЕННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
3.1. Діагностика наявного рівня мовленнєвого розвитку у старших дошкільників
3.2. Програма попередження порушень мовленнєвого розвитку у дошкільників засобами сімейного виховання
3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз
Висновки до 3 розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 106 Дипломні роботи з Дефектології
|