Навчання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ розповідям за ілюстраціями |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ЗВ‘ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ (ЗНМ)
1.1. Сучасні уявлення про зв’язне мовлення
1.2. Розвиток зв’язного мовлення в онтогенезі
1.3. Характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення
1.4. Особливості порушення зв’язного мовлення у старших дошкільників із ЗНМ
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ
2.1. Організація і методика дослідження
2.2. Стан сформованості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ СКЛАДАТИ РОЗПОВІДІ ЗА ІЛЮСТРАЦІЯМИ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ
3.1. Аналіз методики навчання розповіді за ілюстраціями дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
3.2. Етапи та зміст логопедичного навчання дітей із ЗНМ розповіді за ілюстраціями
Висновки до розділу 3
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 108 Дипломні роботи з Дефектології
|