Управління пізнавальною діяльністю учнів в процесі запровадження проєктних технологій навчання |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
1.1. Наукові підходи до проблеми сутності управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, його складові
1.2. Формування навчально-пізнавальної діяльності учнів у контексті реалізації мети і завдань української освіти
1.3. Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів
Висновок до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
2.1. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах проєктно-технологічної системи як однієї з форм інноваційних методичних технологій навчання
2.2. Контроль навчально-пізнавальної діяльності учнів як складова системи управління засвоєння знань
2.3. Технологічні аспекти управління процесом засвоєння знань
Висновок до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З УПРАВЛІННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 3.1. Діагностика наявного стану управління пізнавальною діяльністю учнів
3.2. Модель організаційно-методичного забезпечення управління пізнавальною діяльністю учнів в процесі запровадження проєктних технологій навчання в умовах інновацій
3.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз
Висновок до 3 розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 91 Дипломні роботи з Педагогіки
|