Професійне самовдосконалення керівника закладу дошкільної освіти |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ КЕРІВНИКА ЗДО ЯК МЕНЕДЖЕРА ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Наукові підходи до проблеми професійного розвитку керівника закладу дошкільної освіти
1.2. Управлінська компетентність як чинник управлінської майстерності керівника закладу дошкільної освіти
1.3. Особливості формування управлінських професійних компетентностей у керівника закладу дошкільної освіти
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
2.1. Тенденції розвитку управлінських умінь керівників ЗДО в умовах інформатизації освіти
2.2. Формування управлінської цілісної культури керівника закладу дошкільної освіти
2.3. Структурні компоненти саморозвитку керівника як менеджера закладу дошкільної освіти
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ КЕРІВНИКІВ ЗДО
3.1. Критерії сформованості професійної компетентності керівника ЗДО
3.2. Персональна модель професійного розвитку керівника ЗДО
3.3. Аналіз результатів експерименту ефективності моделі керівника ЗДО
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 95 Дипломні роботи з Педагогіки
|