Полікультурне виховання молодших школярів |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Визначення сутності полікультурного виховання у різноманітних наукових підходах
1.2. Роль освітньо-виховного середовища у полікультурному вихованні учнів
1.3. Форми і методи реалізації полікультурного виховання в початковій школі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Засоби імплементації полікультурної освіти у навчально-виховний процес початкової школи
2.2. Полікультурне виховання школярів засобами українських традицій та фольклору
2.3. Регіоналізація етнокультурного виховання молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва у полікультурному середовищі
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
3.1. Діагностика наявного стану полікультурної вихованості молодших школярів
3.2. Технологія підвищення ефективності виховної роботи з учнями початкових класів у досліджуваному напрямі
3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз
Висновки до розділу 3
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 115 Дипломні роботи з Педагогіки
|