Педагогічні умови виховання моральної поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами казки |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КАЗКИ
1.1. Проблема морального виховання дітей дошкільного віку у педагогіці
1.2. Вікові особливості морального розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку
1.3. Казка як важливий ресурс виховання дитини
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ЯК ЗАСОБУ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Формування у дошкільників шанобливого ставлення до дорослих засобами української народної казки
2.2. Особливості формування моральних якостей у дітей старшого дошкільного засобами казок В.О.Сухомлинського
2.3. Система педагогічних умов формування моральний якостей у дошкільників засобами казок В.О.Сухомлинського
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ
3.1. Дослідження рівня розвитку моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку
3.2. Аналіз результатів формувального експерименту
3.3. Методичні рекомендації щодо морального виховання дошкільнят засобами казок Висновки до розділу 3
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 116 Дипломні роботи з Педагогіки
|