Виховання у дітей середнього дошкільного віку почуття власної гідності засобами української казки |
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У ДИТЯЧОМУ СОЦІОГЕНЕЗІ
1.1. Наукові підходи до проблеми виховання почуття власної гідності у дошкільників
1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку почуття власної гідності у дітей середнього дошкільного віку
1.3. Казка як засіб виховання почуття власної гідності у дітей середнього дошкільного віку
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ЗАСОБОМ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО
2.1. Вивчення наявного рівня сформованості почуття власної гідності у дошкільників
2.2. Обґрунтування педагогічних умов та методики виховання почуття власної гідності у дітей засобами української народної казки
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ
3.1. Структурна модель формування почуття власної гідності у дітей середнього дошкільного віку
3.2. Аналіз ефективності використання української казки у вихованні почуття власної гідності у дошкільників
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 102 Дипломні роботи з Педагогіки
|