| Виховання у дітей середнього дошкільного віку почуття власної гідності засобами української казки | 
			
			
		
				
			| Зміст
 ВСТУП
 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У ДИТЯЧОМУ СОЦІОГЕНЕЗІ
 
 1.1. Наукові підходи до проблеми виховання почуття власної гідності у дошкільників
 
 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку почуття власної гідності у дітей середнього дошкільного віку
 
 1.3. Казка як засіб виховання почуття власної гідності у дітей середнього дошкільного віку
 
 Висновки до розділу 1
 
 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ЗАСОБОМ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО
 
 2.1. Вивчення наявного рівня сформованості почуття власної гідності у дошкільників
 
 2.2. Обґрунтування педагогічних умов та методики виховання почуття власної гідності у дітей засобами української народної казки
 
 Висновки до розділу 2
 
 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ
 
 3.1. Структурна модель формування почуття власної гідності у дітей середнього дошкільного віку
 
 3.2. Аналіз ефективності використання української казки у вихованні почуття власної гідності у дошкільників
 
 Висновки до розділу 3
 
 ВИСНОВКИ
 
 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
 
 ДОДАТКИ
 Загальна кількість сторінок - 102 Дипломні роботи з Дошкільної педагогіки |