Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів у процесі навчання української мови та літератури |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА 1.1. Сутність поняття “здоров’язберігаюча компетентність” у різноманітних наукових підходах 1.2. Значення, сутність та основні параметри здоров’язбережувальної компетентності РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ 2.1. Методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів 2.2. Методичні рекомендації в контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Методики викладання української мови та літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |