Проблемне навчання як засіб формування пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ 1.1. Проблемний підхід у навчанні в науковій теорії та шкільній практиці 1.2. Проблемне навчання як метод організації навчальної діяльності учнів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 2.1. Авторська методика реалізації проблемного підходу до навчання 2.2. Методичні рекомендації з ефективного застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення української мови та літератури ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання української мови та літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |