Культура мови ЗМІ на матеріалі періодичних видань |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. МОВА ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В АСПЕКТІ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ 1.1. Культура мови і культура мовлення, комунікативні ознаки культури мовлення 1.2. Особливості мови періодичних видань РОЗДІЛ ІІ. КУЛЬТУРА МОВИ ЗМІ НА МАТЕРІАЛІ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ 2.1. Особливості мови сучасних друкованих видань щодо дотримання літературних норм і культури мовлення загалом 2.2. Рівень мовної культури в текстах друкованої періодики та її вплив на формування довіри аудиторії до ЗМІ 2.3. До проблеми розрізнення “норми” і “помилки” у текстах періодичних видань 2.4. Культура мови сучасних волинських мас-медіа ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Журналістики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |