top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Маркетингова діяльність в роздрібній торгівлі

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ

1.1. Сутність поняття “роздрібна торгівля”, особливості її ведення, форми та функції  роздрібної торгівлі

1.2. Роль та методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі

РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

2.1. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства

2.2. Маркетингові аспекти конкуренції в галузі роздрібної торгівлі України

2.3. Зміни орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 40

Курсові роботи з Економічних наук

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025