Маркетингова діяльність в роздрібній торгівлі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 1.1. Сутність поняття “роздрібна торгівля”, особливості її ведення, форми та функції роздрібної торгівлі 1.2. Роль та методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 2.1. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства 2.2. Маркетингові аспекти конкуренції в галузі роздрібної торгівлі України 2.3. Зміни орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|