Формування комунікативної компетентності в учнів з особливими освітніми потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні 1.2. Мета, зміст та основні напрямки корекційно-педагогічної діяльності РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Розвиток комунікативних умінь у розумово відсталих учнів на уроках української мови в умовах індивідуального підходу 2.2. Формування орфографічних навичок в учнів молодших класів допоміжної школи на уроках рідної мови у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|