Система корекційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні 1.2. Мета, зміст та основні напрямки корекційно-педагогічної діяльності РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ 2.1. Використання інноваційних технологій в роботі з дітьми-логопатами, як важлива умова інклюзивної освіти 2.2. Розвиток комунікативних умінь у розумово відсталих учнів в умовах індивідуального підходу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|