Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення засобом дидактичних ігор |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Класифікація мовленнєвих порушень у дітей та дорослих РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 2.1. Дидактичні ігри та їх роль у розвитку зв’язного мовлення дітей з вадами мови 2.2. Педагогічні умови розвитку зв’язного мовлення дошкільників з вадами мови засобами дидактичних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|