Особливості мислення в учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗПР 1.1. Наукові підходи до проблеми особливостей розвитку вищих психічних функцій у дітей із ЗПР 1.2. Характеристика розвитку мислення у дітей із ЗПР Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗПР 2.1. Формування знань про властивості предметів та їх розташування у просторі 2.2. Формування наочно-образного мислення засобом конструювання 2.3. Розвиток логічного мислення в учнів із ЗПР Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|