Особливості вивчення нумерації чисел в допоміжній школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ 1.1. Визначення та класифікація розумової відсталості 1.2. Вплив математики на корекцію й розвиток учнів допоміжної школи Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ 2.1. Методика вивчення 1-го десятка 2.2. Методика вивчення нумерації і арифметичних дій в межах 2-го десятка 2.3. Методика вивчення сотні у допоміжній школі 2.4. Методика вивчення тисячі 2.5. Методика вивчення багатоцифрових чисел Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|