top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Методика формування способів словотворення у дошкільників з порушеннями мовлення

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

1.1. Наукові підходи до проблеми мовленнєвої патології

1.2. Класифікація мовленнєвих порушень у дітей та дорослих

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ СПОСОБІВ СЛОВОТВОРЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

2.1. Особливості формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ

2.2. Особливості формування навичок словотворення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 51

Курсові роботи з Логопедії

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025