Використання кооперативно-інтерактивних технологій у процесі навчання читання на середньому етапі ЗЗСО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ЧИТАННЯ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ В ЗЗСО 1.1. Загальна характеристика компетентності у читанні 1.2. Вікові та психологічні особливості учнів середнього ступеню навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КООПЕРАТИВНО-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 2.1. Значення використання кооперативно - інтерактивних технологій у навчанні читання іноземною мовою 2.2. Алгоритм поетапного розвитку умінь читання з використанням кооперативно - інтерактивних технологій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |