Розвиток умінь в учнів початкових класів розв’язувати складені задачі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ 1.1. Роль і місце задач у початковому курсі математики 1.2. Аналіз системи математичних задач, вміщених у підручниках 1-4 класів Висновок до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Розвиток уявлень учнів про складену задачу і процес її розв’язування 2.2. Розвиток умінь учнів розв’язувати складені задачі 2.3. Експериментальна дослідження рівня розвитку умінь розв’язувати задачі учнями молодшого шкільного віку Висновок до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |