Формування логічного мислення у молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку логічного мислення учнів 1.2. Мислення як діяльність у процесі засвоєння знань учнів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ 2.1. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до формування у учнів мовленнєвих умінь і навичок міркувати 2.2. Використання загадок на уроках рідної мови як один із засобів розвитку логічного мислення молодших школярів 2.3. Впровадження системи вправ нестандартного навчання на уроках рідної мови як ефективна умова розвитку логічного мислення учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|