Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках літературного читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ УРОКІВ ЧИТАННЯ ТА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧА ПРОПЕДЕВТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Наукові підходи до проведення уроків літературного читання згідно чинної навчальної програми 1.2. Урок читання як основна форма літературного розвитку молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 2.1. Форми організації навчальної діяльності учнівна уроках літературного читання 2.2. Основні фактори, які впливають на вибір форми організації діяльності учнів 2.3. Використання загальнокласної, групової та індивідуальної форм навчання на уроках ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|