Розвиток орфографічної пильності учнів початкових класів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 1.1. Сучасні підходи до проблеми формування орфографічних умінь у молодших школярів 1.2. Умови формування в учнів орфографічної грамотності РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ОРФОГРАФІЧНОЇ ПИЛЬНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 2.1. Ефективні форми роботи щодо підвищення орфографічної грамотності молодших школярів 2.2. Поетичні твори Т.Г.Шевченка як засіб формування правописної пильності у школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|