Особливості словникової роботи на уроках літературного читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікова характеристика розвитку мовлення молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 2.1. Способи ознайомлення учнів із значенням незрозумілих слів і виразів 2.2. Складання тематичних словників та лексико-стилістичний аналіз тексту як ефективна умова розширення та збагачення словникового запасу учнів 2.3. Особливості словникової роботи на різних етапах опрацювання тексту 2.4. Формування в молодших школярів умінь користуватися лінгвістичними словниками на уроках читання 2.5. Використання інноваційних технологій на уроках читання у процесі словникової роботи учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|