Методика проведення нетрадиційних уроків з української мови в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ 1.1. Зміст поняття “нестандартний урок”, сучасні підходи до класифікації нестандартних уроків 1.2. Структура, мета, завдання, типи нетрадиційних уроків РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Нестандартні форми організації навчання української мови, особливості їх моделювання та проведення 2.2. Доцільність упровадження нестандартних уроків з метою забезпечення словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|