Використання літератури рідного краю на уроках української мови та літературного читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО КРАЄЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Зміст структурно-методичного компонента поняття “література рідного краю” 1.2. Важливість застосування літературного краєзнавства у початковій школі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ ЛЕСІ УКРАЇНКИ 2.1. Твори Лесі Українки на уроках рідної мови 2.2. Слово як засіб формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів у процесі вивчення творчості Лесі Українки 2.3. Креативний потенціал художньої спадщини Лесі Українки як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів 2.4. Особливості формування у молодших школярів естетичної оцінки літературно-художнього твору ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|