Вивчення творів фольклору на уроках літературного читання в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛІТЕРАТУРНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Наукові підходи до проведення уроків літературного читання згідно чинної навчальної програми 1.2. Уроки літературного читання у становленні дитячої особистості РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ ФОЛЬКЛОРУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення української народної казки на уроках читання 2.2. Збагачення мовлення молодших школярів емоційно забарвленою лексикою в процесі аналізу казок на уроках читання 2.3. Методика вивчення казок для дітей В.О.Сухомлинського як ефективна умова виховання цінностей молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|