Вивчення творів Лесі Українки на уроках літературного читання в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. УРОК ЧИТАННЯ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ЛІТЕРАТУРНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Літературний розвиток школярів - одна з вагомих теоретичних проблем сучасної методичної науки 1.2. Особливості організації та проведення різних типів уроків читання в початковій школі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ ЛЕСІ УКРАЇНКИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Слово як засіб формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів у процесі вивчення творчості Лесі Українки 2.2. Креативний потенціал художньої спадщини Лесі Українки як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів 2.3. Особливості формування у молодших школярів естетичної оцінки літературно-художнього твору ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|