Проєктування дидактичних ситуацій у навчанні молодших школярів з використанням комп’ютера |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Аналіз різноманітних наукових підходів щодо проблеми викладання інформатики в початковій ланці 1.2. Психолого-педагогічні особливості вивчення інформатики в початковій школі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРА 2.1. Сутність поняття та специфіка дидактичних ситуацій з використанням комп’ютера у початковій школі 2.2. Навчання в межах дидактичних ситуацій на уроках інформатики як ефективна умова формування в учнів навичок використання комп’ютера 2.3. Досвід формування в учнів умінь і навичок використання комп’ютера під час виконання школярами навчальних програм на уроках інформатики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |