Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в концепції Нової української школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНУ ПРОБЛЕМИ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 1.1. Загальне поняття про оцінювання 1.2. Види оцінювання 1.3. Характеристика дітей молодшого шкільного віку 1.4. Методи контролю, перевірки і оцінки навчальних досягнень учнів 1.5. Функція контролю у навчанні 1.6. Загальна поняття про реформу освіти Нової української школи РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 2.1. Програма дослідження 2.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |