Невербальне спілкування та його роль у педагогічній діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ 1.1. Проблема невербальної комунікації вчителя у різноманітних наукових підходах 1.2. Значення невербального спілкування у структурі педагогічної діяльності РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 2.1. Використання невербальних засобів комунікації в особистісному спілкуванні педагога з учнями 2.2. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |