Гра як засіб соціалізації дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема соціалізації дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Особливості соціалізації дітей дошкільного віку в сучасних умовах РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІГОР 2.1. Організація та проведення сюжетно-рольової гри як ефективного засобу соціалізації дітей дошкільного віку 2.2. Формування у старших дошкільників адекватних статево-рольових уявлень та самооцінки засобами сюжетно-рольової гри РОЗДІЛ ІІІ. МОДЕЛЮВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА УМОВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ “Я-КОНЦЕПЦІЇ” СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 3.1. Дослідження рівня сформованості “Я-концепції” дошкільника 3.2. Технологія формування позитивної самооцінки старшого дошкільника засобами сюжетно-рольової гри 3.3. Аналіз результатів експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |