Використання інноваційних технологій в процесі формування здоров’язбережувальної компетентності у ГПД |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності у різноманітних наукових підходах 1.2. Психологічні передумови формування здорового способу життя учнів РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГПД ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Авторська методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів як основи здорового способу життя 2.2. Методичні рекомендації з формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Організації роботи вихователя групи продовженого дня |
< Попередня | Наступна > |
---|