Використання дидактичних ігор в освітньому процесі ГПД |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Проблема використання дидактичної гри як засобу організації навчальної діяльності у різноманітних наукових підходах 1.2. Дидактична гра: сутність, класифікації, технології РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ГПД 2.1. Авторська методика використання дидактичних ігор у навчально-виховному процесі групи продовженого дня 2.2. Методичні рекомендації в контексті проблеми умов ефективного використання дидактичних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Організації роботи вихователя групи продовженого дня |
Наступна > |
---|