Психологічні основи діагностики розвитку музичних здібностей школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичний аналіз проблеми рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці 1.1. Загальна характеристика розвитку музичних здібностей у молодших школярів 1.2. Загальна характеристика розвитку рефлексії здібностей у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. Методи та методика дослідження рефлексії музичних здібностей молодших школярів 2.1. Загальна характеристика методів дослідження здібностей у молодшому шкільному віці 2.2. Методика і організація дослідження рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІІ. Результати дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці 3.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей молодших школярів, які відвідують музичну школу 3.1.1. Загальна характеристика музичних умінь у колі діяльностей та умінь молодших школярів 3.1.2. Особливості рефлексії складових музичних здібностей 3.1.3. Особливості рефлексії кола референтних осіб, які поціновують музичні здібності молодших школярів 3.1.4. Особливості рефлексії особистісних якостей учнів початкових класів 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей молодших школярів, які відвідують музичну школу 3.2.2. Особливості рефлексії складових музичних здібностей 3.2.3. Особливості рефлексії кола референтних осіб, які поціновують музичні здібності молодших школярів 3.2.4. Особливості рефлексії особистісних якостей учнів початкових класів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|