Психолого-педагогічні засади взаємодії сім’ї та школи у формуванні особистості молодшого школяра |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ 1.1. Наукові підходи до визначення ролі сім’ї у розвитку особистості дитини 1.2. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії сім’ї та школи у розвитку особистості молодшого школяра Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 2.1. Особливості встановлення взаємодії класного керівника початкових класів із батьками учнів для забезпечення подальшої співпраці в розвитку та вихованні молодших школярів 2.2. Інформаційно-просвітницька робота з батьками молодших школярів як засобу підвищення виховного потенціалу батьків 2.3. Вивчення рівня розвитку особистості молодшого школяра 2.4. Структурна модель психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії сім’ї та школи 2.5. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 100 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |