Технології глибинного впливу у рекламі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. "Реклама" і "рекламний вплив" як соціологічні концепти РОЗДІЛ ІІ. Структура глибинного соціально-психологічного впливу реклами ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 27 Реферати з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |