Методичні особливості проведення уроку мистецтва для дітей з особливими потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ІНКЛЮЗІЇ ТА СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ВИКЛАДАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 1.1. Виникнення, сутність і місце інклюзії в єдиній системі освіти України 1.2. Гуманістична педагогічна взаємодія та сучасні системи навчання як основа стратегій викладання в інклюзивному навчальному закладі РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ МИСТЕЦТВА ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Опанування базових знань, умінь та навичок під керівництвом учителя 2.2. Стратегія колективної діяльності у групах 2.3. Стратегія формування пізнавальних процесів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 69 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|