Методика вивчення найпоширеніших корисних копалин своєї місцевості на уроках природознавства |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. СТАН ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ 1.1. Аналіз сутності, функцій та джерел шкільного краєзнавства 1.2. Значення краєзнавчої роботи в ЗЗСО РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ НАЙПОШИРЕНІШИХ КОРИСНИХ КОПАЛИН СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Реалізація краєзнавчого принципу на уроках природознавства 2.2. Особливості використання краєзнавчого матеріалу у навчально-виховному процесі початкової школи 2.3. Методика використання інформаційних технологій під час вивчення найпоширеніших корисних копалин свої місцевості ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |