Інвалідність дітей як соціально-педагогічна проблема |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-ІНВАЛІДАМИ 1.1. Історія соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями 1.2. Проблеми соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку у різноманітних наукових підходах РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СІМ’ЯМИ, ЯКІ МАЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Особливості роботи соціального педагога з батьками, які виховують дитину-інваліда 2.2. Дослідження проблеми сімей, що виховують дітей-інвалідів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|