Міжпредметні зв’язки у трудовому навчанні |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ 1.1. Психолого-педагогічна характеристика навчальної діяльності розумово відсталих школярів 1.2. Значення трудового навчання в корекційно-розвивальній роботі з учнями з вадами розумового розвитку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ 2.1. Авторська методика використання міжпредметних зв’язків у трудовому навчанні 2.2. Методичні рекомендації щодо впровадження міжпредметних зв’язків у трудовому навчанні в допоміжній школі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |