Рекламна лексика в сучасній українській мові (на матеріалі реклами телебачення) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. УКРАЇНСЬКА МОВА НА ТЕЛЕБАЧЕННІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 1.1. Мововжиток провідних телеканалів 1.2. Інноваційні процеси в мові телебачення 1.3. Класифікація лексики в мові реклами РОЗДІЛ ІІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВИ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ ТЕЛЕБАЧЕННЯ 2.1. Сутність особливостей використання мови в сучасній рекламі 2.2. Порушення норм сучасної української мови на телебаченні 2.3. Мова сучасного українського телебачення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Сучасної української мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |